לאס וגאס
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות | כרטיסים

אטרקציות במגדל STRAT

אטרקציות במגדל STRAT

STRAT Tower

עזרה עם תכנון החופשה בלאס וגאס?

אטרקציות במגדל STRAT

STRAT Tower הינו מגדל של מלון "The STRAT Hotel" ובו תצפית פנורמית "SkyPod", קפיצת באנג'י, רכבת הרים, ומלא הופעות, מופעים, אטרקציות, מסעדה 360 ועוד!

מגדל סטארט בלאס וגאס (STRAT Tower) הוא אחד המבנים האייקונים ביותר בעיר וללא ספק אחד הבולטים בהם, המגדל אשר מתנשא לגובה של שלוש מאות חמישים מטרים הוא מגדל התצפית הגבוה ביותר בארצות הברית, כמו כן הוא מכיל גם את המסעדה הגבוהה ביותר שמסתובבת 360.

בחלק העליון של המגדל תוכלו למצוא כמה אטרקציות מלהיבות במיוחד ומלאות באדרנלין, רכבת הרים בקצה המגדל שמכניסה את כל מי שרוכב עליה לרמת ריגוש ברמה אחרת, כמו כן אטרקציה שמתאימה כנראה לאמיצים יותר בחבורה זהו בנג'י מקצה המגדל בצניחה חופשית מגובה של כמעט שלוש מאות חמישים מטרים.

ביקור במגדל סטארט בלאס וגאס הוא מסוג אתרי החובה שלא כדאי לפספס, המרפסת של המגדל העניקה נופים עוצרי נשימה על אזור הסטריפ והלאה ללא ספק המקום המושלם לעשות את תמונת המזכרת המנצחת מהטיול ללאס וגאס.

התצפית - 360 של נוף מהפנט!

הכרטיס שלך יאפשר גישה למרפסת התצפית הפנימית והחיצונית כאחד הנקראת SKYPOD.

היכנסו למרפסת התצפית המקורה הכוללת חלונות זכוכית מהרצפה עד התקרה. מרפסות התצפית החיצוניות מציעות נוף ברור ונשימה של האוויר הצח. תוכל גם להתקרב לעיר עם המשקפות הזמינות בחוץ.

מומלץ להגיע למרפסת התצפית של Skypod סמוך לשקיעה עבור חווית הצפייה הטובה ביותר. לאחר צפייה בקשת הצבעים בשמיים, תוכלו ליהנות מהאורות המאירים את העיר. כמו כן, שתבינו באיזה גובה תהיו..אתם בגובה שבו טסים מסוקים בשמיים וממש תראו אותם קרובים ולפעמים גם נמוך ממכם.

רכבת הרים במגדל סטארט - Thrill Rides

מדי שנה רכבת ההרים במגדל סטארט זוכה בתואר רכבת השעשועים הטובה בלאס וגאס, בגובה של יותר משלוש מאות מטרים מעל הסטריפ המפורסם בלאס וגאס במהירות אדירה זוהי אחת מרכבות ההרים שלא משאירה אף אחד אדיש עם פיתולים, עליות וירידות במקביל לבניין זאת בהחלט חוויה מושלמת לחובבי רכבות הרים.

מחיר של כרטיס עבור רכבת הרים במגדל סטארט בהזמנה מראש באינטרנט הוא תשעים ושמונה שקלים לאדם, הכרטיס כולל גם כניסה למרפסת התצפית של מגדל סטארט ורכיבה על רכבת ההרים, אטרקציה זו מתאימה לילדים החל מגובה של מטר ועשרים.

רכיבה ברכבת לא מתאימה לנשים בהריון, כמו כן עליכם לקחת בחשבון שהרכבת עושה היפוכים ופיתולים לכן חשוב להוציא הכל מהכיסים לפני הרכיבה ברכבת ההרים של מגדל סטארט, כמו כן הרכיבה לא מתאימה לאלה הסובלים ממחלות לב, ילדים מתחת לגיל חמש עשרה חייבים לעלות למתקן בליווי מלווה בוגר.

נקודת מפגש: 2000 S Las Vegas Blvd, Las Vegas, NV 89102

צניחת בנג'י ממגדל סטארט - STRAT Sky Jump

לאס וגאס היא ללא ספק עיר המציעה אתגרים רבים, אך אם אתם מחפשים לעבור את הקצה תרתי משמע צניחת בנג'י ממגדל סטארט זוהי ללא ספק אטרקציה בשבילכם, מגובה של כמעט שלוש מאות מטרים באוויר הפתוח מעל הנוף המדהים של לאס וגאס תוכלו לקפוץ בצניחה חופשית אל אחד הריגושים הכי גדולים של לאס וגאס.

לפני הצניחה אתם מקבלים הדרכה מלאה על האופן בו צריך להתנהג, זהו תדרוך בטיחותי חשוב מאוד וכדאי להקשיב לכללים והוראות, לאחר התדרוך אתם עולים לקומה המאה ושמונה של המגדל כאשר ההתרגשות הולכת וגואה לקראת הקפיצה המתקרבת.

לפני הקפיצה כמובן מחברים אתכם אל רצועות בטיחות, החברה עוסקת בזה כבר שנים רבות ודואגת לעמוד בכל תקני הבטיחות המחמירים ביותר, קשה לתאר את פרץ אדרנלין שעולה בזמן קפיצה מגובה כזה, זאת כנראה מסוג החוויות שאדם צריך לעבור כדי להבין את עוצמת ההתרגשות.

המחיר של כרטיס עבור צניחת בנג'י ממגדל סטארט (Las Vegas: STRAT Sky Jump Ticket) הוא ארבע מאות חמישים ואחת שקלים, הכרטיס כולל הדרכה וצניחת בנג'י מקומה מאה ושמונה במגדל סטראט בלאס וגאס, כמו כן הכרטיס כולל אפשרות ביטול עד עשרים וארבע שעות לפני המועד שנקבע.

הקפיצה מתאימה לילדים החל מגיל ארבע עשרה, ולילדים החל מגובה של מטר ושלושים סנטימטרים, כמובן שהקפיצה לא מתאימה לנשים בהריון, כמו כן הקפיצה לא מתאימה לאנשים ששוקלים יותר ממאה עשרים וחמישה קילוגרמים, 

נקודת מפגש: 2000 S Las Vegas Blvd, Las Vegas, NV 89104

הופעות, מופעים שאסור לפספס במגדל

יש מספר מופעים שווים שמתקיימים במגדל START – תוכלו לראות אותם כאן

שאלות נפוצות

מגדל STRAT Tower הוא אחד המבנים האייקוניים ביותר בלאס וגאס, המגדל אשר מתנשא לגובה של שלוש מאות חמישים מטרים מכיל אטרקציות רבות, בין היתר תוכלו לעשות קפיצת בנג'י מגובה של כמעט שלוש מאות מטרים, או לעלות על רכבת הרים מהירה במיוחד בגובה של שלוש מאות מטרים מעל פני הים.

המגדל ממוקם בכתובת: McDonald's, 2000 S Las Vegas Blvd, Las Vegas, NV 89104, ניתן להגיע באמצעות אוטובוס קו (DEUCE) ממרכז העיר, בידה ואתם מגיעים באמצעות רכב יש חניון בקרבת המגדל, מומלץ להגיע בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב המאוחרות אז יש פחות עומסים ובשעות הערב תוכלו להרוויח מצפייה בשקיעה המקסימה.

שני עד חמישי החל משעה 14:00 עד שעה 22:00 שישי עד ראשון החל משעה 12:00 עד חצות, התצפית של המגדל פתוחה עד שעה לפני הסגירה.

במקרה של מזג אוויר לא טוב יכול להיות מצב שהאטרקציות של מגדל סטראט לא יהיו פעילות למרבה המזל מזג האוויר של לאס וגאס טוב רוב ימות השנה, בכל מקרה במקרה כזה במידה וקניתם כרטיסים מראש יקבע לכם מועד אחר או שכל כספכם יוחזר לכם.

לחזור למשהו ספציפי?
דילוג לתוכן