לאס וגאס
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות | כרטיסים

סיור סגווי בלאס וגאס

סיור סגווי בלאס וגאס

Las Vegas: Guided Segway Tour

עזרה עם תכנון החופשה בלאס וגאס?

סיור סגווי בלאס וגאס

כבר בשלב התכנון של הטיול ללאס וגאס אפשר להרגיש איך ההתרגשות עולה, עיר השעשועים והחטאים של אמריקה היא ללא ספק אחד המקומות המרגשים והמהנים לטייל בו, וגאס היא העיר הגדולה ביותר במדינת נוואדה שנמצאת בלב המדבר המרשים מסביב.

כאשר מגיעים ללאס וגאס בעיקר בפעם הראשונה רוצים כמו שאומרים לטרוף את העיר ולהספיק לראות ממנה כמה שיותר, כמובן שאם אתם מוגבלים בימים זה ברור שזה בלתי אפשרי, אך עם אתם רוצים להספיק לראות את רוב היעדים המרכזיים של העיר סיור סגווי בלאס וגאס הוא בהחלט דרך מצוינת לעשות את זה.

אז כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקנות כרטיסים מראש ולשמור לעצמכם מקום בסיור הכי מוצלח בעיר, אספנו עבורכם את המידע הדרוש לתכנון של סיור סגווי בלאס וגאס

לאן מגיעים בסיור סגווי בלאס וגאס

סיור סגווי בלאס וגאס זוהי אחת הפעילויות המומלצות בעיר, זהו סיור באורך של שעתיים שלוקח אתכם דרך אתרים היסטוריים בלאס וגאס ואל נקודות ציון מרכזיות וחשובות, תגיעו לרחוב פרמונט הישן ותשמעו סיפורים מהמדריך על האזור וההיסטוריה המעניינת שלו.

תוכלו ללמוד איפה ואיך התחילו לפעול בלאס וגאס בתי הקזינו המפורסמים בכל רחבי העולם ואיפה נערכות תחרויות פוקר מקצועיות, תלמדו על ההיסטוריה של ווין ניוטון ואת ההתחלה שלו בלאס וגאס, כמו כן הסיור לוקח אתכם גם אל החנות המפורסמת ביותר בלאס וגאס אשר מצולמת לסדרה בערוץ ההיסטוריה (Pawn Stars)

לאורך כל הסיור המדריך מסביר לכם על המקומות שאתם רואים כאשר גם תעצרו במסעדות מפורסמות ואף תקבלו טעימות, תוכלו לשאול אותו שאלות ולקבל ממנו טיפים להמשך תכנון הטיול שלכם בלאס וגאס, בהמשך הסיור אתם מגיעים שוב לרחוב פרמונט ולומדים על הצד המודרני שלו ועל תכניות האמנויות והמוזיקה שלו.

הסיור נערך בקצב שמתאים לכולם הוא מותאם גם עבור מתחילים חלק נכב מהכיף של הסיור הוא הנהיגה בסגווי אלה כלים מהנים מאוד שנחשבים לבטוחים יחסית לשאר הכלים בסגנון הזה.

מה צריך לדעת על סיור סגווי בלאס וגאס

סיור סגווי בלאס וגאס מתבצע על כלי הרכיבה סגווי, הסיור מתאים גם למתחילים אשר לא עלו על הכלי מעולם, פני שהסיור מתחיל אתם מקבלים הדרכה קצרה על ההפעלה של הסגווי וכמה הסברים איך צריך לנהוג בו, כאמור הסיור מתאים גם למתחילים והוא נע בקצב שמתאים לכולם.

את הכרטיסים לסיור סגווי בלאס וגאס מומלץ לקנות מראש באינטרנט, יש לכך מספר יתרונות, מחיר של כרטיס עבור הסיור הוא ארבע מאות שלושים וארבעה שקלים לאדם והוא כולל: סיור סגווי בלאס וגאס עם מדריך צמוד באורך של שעתיים, הדרכה לפני הסיור, מים, קסדה וכמובן את הסגווי עצמו.

הזמנת כרטיסים באינטרנט מעניקה לכם את האפשרות להזמין את הכטיס היום ולשלם עליו במועד מאוחר יותר, כמו כן במידה ותצטרכו לבטל את הכרטיסים תוכלו לעשות זאת עד עשרים וארבע שעות לפני המועד של הסיור, לאחר ההזמנה אתם מקבלים את האישור למייל שלכם, אין צורך להדפיס את הכרטיסים אתם מראים אותם בטלפון למדריך בנקודת המפגש.

סיור סגווי בלאס וגאס נחשב לפעילות מעולה עבור כל המשפחה אם זאת קחו בחשבון שהסיור מתאים לילדים החל מגיל שתיים עשרה, הסיור לא מתאים באופן טבעי לנשים בהריון או לאנשים עם מוגבלויות כמו כן הסור לא מתאים לאנשים במשקל של יותר ממאה חמישים קילו או לילדים במשקל של פחות משלושים ושישה קילו. 

הנהיגה ברחבי העיר מתבעת במסלולים קבועים אשר מיועדים עבור כלים מסוג סגווי, חשוב להיות קשובים להוראות של המדריך במיוחד אם אין לכם ניסיון בנהיגה בכלי מסוג זה, זהו סיור מאוד מהנה שכדאי לנצל אותו אתם תלמדו ממנו הרבה מאוד.

סיור סגווי בלאס וגאס עולה 644 שקלים לאדם והוא כולל סיור מודרך של שעתיים אל נקודות ציון חשובות בעיר, הדרכה על הפעלת ונהיגה בסגווי, ציוד נלווה הכולל, קסדה ואוזניות כמו כן תקבלו גם בקבוק מים אך מומלץ להביא אתכם לפחות אחד נוסף בכל מקרה.

נקודת המפגש של סיור סגווי בלאס וגאס נמצאת בכתובת: 707 E Fremont St, Las Vegas, NV 89101, חשוב להגיע לפחות רבע שעה לפני הזמן, הסיור יוצא מאחד האזורים המרכזיים ביותר בלאס וגאס לכן מומלץ לתכנן את היום שלכם מראש יש מצב טוב שתספיקו לעשות ולראות דברים נוספים באזור.

חשוב לנעול נעליים סגורות ובגדים נוחים, כמו כן מומלץ להביא אתכם קרם הגנה ומשקפי שמש בעיקר אם אתם עושים את הסיור בעונת הקיץ החמה של לוס אנג'לס כמו כן על אף שאתם מקבלים מים מומלץ להביא אתכם לפחות בקבוק מים נוסף אחד.

כן אך לילדים החל מגיל שתיים עשרה, הפעילות של סיור סגווי בלאס וגאס נחשבת לאטרקציה מאוד פופולרית עבור משפחות עם ילדים לכן מומלץ להזמין את המקומות לסיור מראש במיוחד עם אתם מתכננים לעשות את הסיור יחד עם הילדים.

לחזור למשהו ספציפי?
דילוג לתוכן