לאס וגאס
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות | כרטיסים

כדור פורח בלאס וגאס

כדור פורח בלאס וגאס

כדור פורח בלאס וגאס

עזרה עם תכנון החופשה בלאס וגאס?

כדור פורח בלאס וגאס

לאס וגאס היא עיר מלאה בהפתעות והרפתקאות, ביקור בעיר החטאים זוהי חוויה בלתי נשכחת, העיר התוססת מציעה לתייר אינספור אפשרויות בילוי, בידור ופעילויות, המבחר הגדול של האטרקציות שאפשר למצוא בלאס וגאס הוא פשוט מדהים.

אבל אם אתם מחפשים הרפתקה אמיתית טיסה בכדור פורח בלאס וגאס היא ללא ספק האטרקציה בשבילכם, כדור פורח בלאס וגאס לוקח אתכם למסע מעל מדבר נוואדה ומעניק לכם נופים שלא תשכחו לעולם, סיור בכדור פורח בלאס וגאס יהפוך את כל הטיול שלכם לבלתי נשכח, אספנו עבורכם את המידע הנדרש עבור תכנון של הטיול.

למה לצפות מטיסה בכדור פורח בלאס וגאס

קשה להתווכח עם העובדה שטיסה בכדור פורח אשר ממריא לגובה של יותר משלוש קילומטר לגובה זוהי אחת החוויות הכי טובות באזור של לאס וגאס, הטיסה אשר אורכת שעה תוכלו לראות את הנופים המדהימים של מדבר נוואדה את חיות הבר ואת הסביבה.

את הטייס שלכם אתם פוגשים שעה וחצי לפני הזריחה מה שאומר שצריך להגיע לנקודת המפגש בשעות הבוקר המוקדמות, משם אתם עוברים אל נקודת ההמראה, משם תעלו לגובה רב כאשר אתם זוכים לראות את הזריחה המדהימה מעל מדבר נוואדה, זהו אחד הרגעים הקסומים ביותר.

הטיסה עצמה אורכת שעה כאשר אתם מגיעים לגבהים והאדרנלין עולה יחד, תוכלו לראות את החלק המזרחי של קליפורניה, מעל שטחים כפריים והנוף המדברי מבטיח שתראו גם את חיות הבר הרבים שחיים שם, כמובן שזה הזמן האידיאלי להוציא את המצלמות ולהתחיל לצלם תמונות מדהימות שאחר כך תוכלו להראות לחברים ומשפחה.

לאחר הנחיתה ממשיכים להרמת כוסית שמפנייה והמדריך מספר על ההיסטוריה המעניינת של התעופה המודרנית ושל כדורי הפורח באווירה מדהימה בלב המדבר זוהי חוויה שונה ומהנה במיוחד.

מה צריך לדעת על כדור פורח בלאס וגאס

טיסה בכדור פורח זוהי חוויה שקשה לתאר במילים, על אף שהטיסה עצמה אורכת שעה אחת כל המפגש אורך שש שעות, אתם מגיעים שעה וחצי לפני ההמראה לנקודת המפגש, הטיסה עצמה אורכת שעה, ולאחר מכן חוגגים בהרמת כוסית שמפנייה והרצאות מעניינות.

המחיר של החוויה הוא אלף שקלים לאדם והוא כולל, טיסה בכדור פורח במשך שעה, הרמת כוסית שמפניה והרצאות מעניינות, כיסוי כל המיסים ועמלות המקומיות, באופן טבעי יש מספר מגבלות, הטיסה תתאפשר לילדים החל מגיל חמש, כמו כן נשים בהריון מנועות מלעשות את הטיסה, וגם אנשים אשר שוקלים יותר ממאה עשרים ושבע ק"ג.

חשוב להביא תעודה מזהה או דרכון, כמו כן יש ללבוש בגדים נוחים ולנעול נעליים סגורות, מומלץ לחבוש כובע להביא מים משקפי שמש וקרם הגנה, הטיסות מתקיימות פעם ביום בכל ימות השנה ומזג האוויר יכול להשתנות באופן משמעותי, את האישור הסופי לטיסה תקבלו יום לפני כאשר הטייס מחליט אם מזג האוויר מאפשר זאת.

כדי לדעת סופית האם הטיסה מתקיימת יש להתקשר אחרי השעה שמונה וחצי בערב למספר שתקבלו בעת ההזמנה של הכרטיסים, יש לאשר את ההשתתפות שלכם, במקרה ומזג האוויר לא מאפשר את ההמראה תקבלו את כל כספכם חזרה.

המחיר של טיסה בכדור פורח בלאס וגאס הוא 1000 שקלים, הוא כולל, טיסה של שעה מעל מדבר נוואדה, הרמת כוסית שמפנייה והרצאות מרתקות, תשלום כל העמלות הכרוכות הטיסה בכדור פורח בלאס וגאס.

קנייה של כרטיסים עבור החוויה המדהימה של טיסה בכדור פורח בשמי לאס וגאס באינטרנט מעניקה לכם מספר יתרונות, אתם מקבלים מחיר מעולה, במקרה ותרצו או תצטרכו לבטל את הכרטיס תוכלו לעשות זאת עשרים וארבע שעות לפני המועד של הטיסה כמו כן אתם יכולים להזמין עכשיו ולשלם במועד קרוב לטיסה.

לא טיסה בכדור פורח בלאס וגאס לא מתאימה לנשים בהריון וגם לא לאנשים אשר שוקלים יותר ממאה עשרים ושבע קילו, הטיסה מתאימה לילדים החל מגיל חמש ומעלה, קחו בחשבון שעליכם לטפס בעצמכם בכניסה לסל של הכדור פורח.

נקודת המפגש של טיסה בכדור פורח בלאס וגאס נמצאת בכתובת: 4390 Polaris Ave, Las Vegas, NV 89103, 

לחזור למשהו ספציפי?
דילוג לתוכן