לאס וגאס
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות | כרטיסים

חתונה או חידוש נדרים בנושא אלביס פרסלי בלאס וגאס

חתונה או חידוש נדרים בנושא אלביס פרסלי בלאס וגאס

עזרה עם תכנון החופשה בלאס וגאס?

חתונה או חידוש נדרים בנושא אלביס פרסלי בלאס וגאס

רוצים מזכרת מצחיקה מלאס וגאס? מצאתם!

לאס וגאס היא עיר החטאים של ארצות הברית יש משפט מעולה שמתאר את העיר המופלאה הזאת שאומר " מה שקורה בוגאס נשאר בוגאס" בטח יצא לכם לראות סרט או שתים על וגאס שם יש תופעה שנוסעים אליה במיוחד כדי להתחתן באחת הכנסיות המקומיות שמחתנות את זוג האוהבים על המקום.

ואם כבר להתחתן בוגאס אז למה לא בכנסייה של אלביס פרסלי הזמר האלמותי שוגאס היא ללא ספק אחד ממגרשי המשחקים שלו לאורך השנים בהם הוא פעל והצליח בצורה מסחררת, קפלת גרייסלנד הייתה הקפלה הראשונה בעולם כולו שערכה את טקס החתונה המפורסם בנושא אלביס עוד בשנת שבעים ושבע.

גם בימים אלו הכנסייה ממשיכה לפעול ולקיים טקסי חתונות או חידוש נדרים בנושא של אלביס בלאס וגאס באווירת רוק אנד רול (Las Vegas: Elvis-Themed Wedding or Vow Renewal).

בהחלט המקום המושלם לחדש את הנדרים בעת הטיול המרגש ללאס וגאס, וכמו שאומרים אם כבר עושים את זה אז עושים את זה עד הסוף, אספנו עבורכם מידע על חתונה או חידוש נדרים בנושא של אלביס בלאס וגאס.

הזמנת מקום לטקס שלכם!

מה צריך לדעת על טקס חתונה או חידוש נדרים בסגנון אלביס פרסלי בלאס וגאס?

אלביס פרסלי הוא מלך הרוק אנד רול לכל הדעות הוא היה אדם כריזמטי במיוחד וההופעות שלו היו בלתי נשכחות, הכנסייה שלו בלאס וגאס מקיימת חתונות או חידוש נדרים באווירה יוצאת דופן כמו שתוכלו למצוא ככל הנראה רק בלאס וגאס העיר מלאה בהפתעות.

אין ספק שזאת יכולה להיות הפתעה מדהימה אם אתם מבקרים בעיר עם חברים או משפחה שמקבלים הזמנה לחתונה או לחידוש נדרים אחרי חצי יובל או אפילו יובל של נישואין בכנסייה של אלביס פרסלי בלאס וגאס, טקס החתונה הוא אירוע של ממש כאשר חקיין של אלביס מלווה אתכם במעבר שלאורכו יש פרחי ורדים.

כמו כן האירוע כולל גם שלושה שירים שהדמות של אלביס שר עבורכם וגם עבור האורחים שלכם, החקיין של אלביס נבחר בקפידה והוא ממש מזכיר את אלביס גם מבחינת מראה וכמובן גם מבחינת הביצועים של השירים שהוא מבצע עבורכם, אתם יכולים לבחור מראש איזה שירים אתם רוצים וגם באיזה סגנון האירוע יתנהל.

כמובן שכל האירוע מתועד אך תצטרכו להוסיף עוד שמונים דולר כדי לקבל את הצילום המקצועי של האירוע, כאשר אתם מגיעים לבמה אלביס הוא זה שמחתן אתכם וזהו ללא ספק רגע השיא של הערב המיוחד, ניתן להתחתן חתונות אזרחיות אשר תופסות לכל דבר ועניין.

חתונה בנושא אלביס או חידוש נדרים ב-Graceland Chapel, הקפלה המפורסמת ביותר בלאס וגאס.

מה צריך לדעת על Las Vegas: Elvis-Themed Wedding or Vow Renewal

אין ספק שלאס וגאס היא המקום המושלם לחידוש נדרים או לחתונה מהירה, לאורך השנם עשרות סרטים וסדרות טלוויזיה הציגו חתונות בקפלות של לאס וגאס כולל החתונה המפורסמת של רוס ורייצ'ל ששניהם בכלל שכחו שהיא התקיימה.

חתונה או חידוש נדרים בנושא אלביס פרסלי בלאס וגאס (Las Vegas: Elvis-Themed Wedding or Vow Renewal), עולה אלף מאה תשעים ושלושה שקלים לזוג והיא כוללת, ליווי של חקיין מעולה של אלביס, זר ורדים לכלה, זר תואם לחתן, ושלושה שירים המבוצעים על ידי החקיין של אלביס.

כמו כן צלם מקצועי מצלם ארבעים תמונות סטילס אותן תקבלו יחד עם תעודת הנשואין, יש עוד עמלות שיש לשלם במועד החתונה, כדי לקבל תעודת נישואין רשמית זה יעלה לכם שבעים ושבעה דולרים נוספים, ועד שמונים דולר על צילומי וידאו מהחתונה, האירוע כולל עד שלושים מוזמנים שיכול לרקוד ולשיר עבור הזוג המאושר.

אם אתם רוצים לעשות חתונה או חידוש נדרים בנושא של אלביס פרסלי בלאס וגאס מומלץ להזמין מקומות מראש באינטרנט, המחר של חתונה או חידוש נדרים יעלה לכם 1193 שקלים לזוג, זה כולל, ליווי של חקיין של אלביס שגם שר שלושה שירים של הזמר שתבחרו מראש, כמו כן הכלה תקבל זר ורדים והחתן מקבל זר תואם.

חתונה בנושא אלביס בלאס וגאס היא חתונה אזרחית לכל דבר היא מתאימה לכל מי שרוצה להתחתן בצורה כזו, אם אתם כבר נשואים ורוצים לחדש את אהבתכם על ידי חידוש נדרים תוכלו לעשות זאת בקפלה של אלביס בלאס וגאס.

הקפלה של אלביס בלאס וגאס נמצאת בכתובת: 619 S Las Vegas Blvd, Las Vegas, NV 89101,

בטח יצא לכם לראות את אחד הסרטים מתוך רבים שרואים זוגות שבורחים להתחתן בלאס וגאס, עיר החטאים שבה הכל מותר, חתונה או חידוש נדרים בנושא אלביס זוהי חוויה בלתי נשכחת עבור זוגות רבים שבוחרים להנציח את אהבתם בקפלה של אלביס בלאס וגאס, בהחלט דרך מצוינת להפתיע את החברים או המשפחה שמטיילים אתכם בעיר.



לחזור למשהו ספציפי?
דילוג לתוכן