לאס וגאס
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות | כרטיסים

רכבת הרים במלון ניו יורק – Big Apple Coaster

רכבת הרים במלון ניו יורק – Big Apple Coaster

Las Vegas: Big Apple Coaster at New York-New York Hotel

עזרה עם תכנון החופשה בלאס וגאס?

רכבת הרים במלון ניו יורק – Big Apple Coaster

לפני שמגיעים לביקור בלאס וגאס הצפיות הולכות וגודלות, מה שיפה בעיר החטאים זה שקרוב לוודאי אתם לא עומדים להתאכזב, לאס וגאס היא המקום האולטימטיבי ליצור חוויות בלתי נשכחות ואם כל כך הרבה אטרקציות שמתאימות לכולם יש סבירות גבוה שתעשו את זה בהצלחה.

בין האטרקציות המיוחדות והפופולריות בלאס וגאס זוהי רכבת הרים במלון ניו יורק (Big Apple Coaster) אחת הרכבות ההרים המטורפות שמעלות את האדרנלין לגבהים חדשים של ריגוש, והכל בעיצוב בנושא של העיר ניו יורק,אז אם אתם אוהבי ריגושים ומתכנן טיול ללאס וגאס כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא כל מה שצריך לדעת על רכבת הרים במלון ניו יורק.

מטורף! אחת מרכבות ההרים המגניבות אם לא ה!!
נמצאת במלון ניו יורק ניו יורק בלאס וגאס, בקומת הקזינו. העלות לרכבת שווה כל דולר 🙂 כוללת עלייה גבוה במיוחד (שאחריה ירידה מטורפת) עם תצפית על כל ווגאס, סובבת את כל מלון ניו יורק. 3 קרונות בכל רכבת, בטיחותי מאוד. משך הסיבוב כ 3 דקות וחצי.
אם אתם בווגאס, אתם חייבים לעלות עליה!

למה לצפות בביקור ברכבת הרים במלון ניו יורק Big Apple Coaster

רכבת הרים במלון ניו יורק היא החוויה המושלמת למי שאוהב ריגושים בהילוך גבוה כזה שמתאים לקצב של לאס וגאס העיר הדינמית שלא נחה לרגע, לפי השם של האטרקציה אפשר להבין מהו הנושא המרכזי של הרכבת, וכיאה ללאס וגאס התפאורה והרקע שתקבלו יהיה רחוק מלאכזב.

ברקע תראו את קו הרקיע של העיר ניו יורק וסמלים אייקוניים שלה, כמו למשל פסל החירות, בניין קרייזלר רחובות מנהטן ועוד כאשר מהעבר השני נמצא מגדל אייפל של לאס וגאס בהחלט חוויה יוצאת דופן, כמובן שהתפאורה המדהימה רק מוסיפה לנסיעה המטריפה ברכבת ההרים של ניו יורק בלאס וגאס.

רכבת הרים במלון ניו יורק.(Big Apple Coaster), מגיעה למהירות נסיעה של שישים ושבעה קילומטרים לשעה תוך צלילות ופיתולים, זוהי רכבת ההרים הראשונה בעולם אשר עושה היפוך של מאה שמונים מעלות מגובה מטורף ובמהירות מקסימלית.

נסיעה ברכבת הרים במלון ניו יורק ממשיכה במהירות תוך עליות ירידות פיתולים והיפוכים, ממש לא מומלץ לאכול משהו כבד לפני שאתם עולים על הנסיעה ברכבת, אם אתם אוהבים רכבות הרים מרגשות ומפחידות אתם ללא ספק חייבים לבקר ברכבת הרים במלון ניו יורק זוהי חוויה של פעם בחיים למי שאוהב חוויות של אדרנלין גבוה.

הזמנת כרטיסים בהתאם לימי החופשה שלכם בווגאס

מה צריך לדעת לפני ביקור ברכבת הרים במלון ניו יורק

רכבת הרים במלון ניו יורק היא אחת האטרקציות המלהיבות והפופולריות ביותר בלאס וגאס, נסיעה ברכבת מצאימה לאמיצים ולאלה שרוצים לבחון את גבולות הפחד שלהם, הנסיעה המרגשת מתאימה לילדים החל מגובה של מטר ושלושים ושבעה סנטימטרים.

אם אתם מעוניינים לעשות את האטרקציה מומלץ בחום לקנות את הכרטיסים מראש באינטרנט, מלבד העובדה שזה יעזור לכם בתכנון הטיול, כרטיס כניסה שנקנה מראש באינטרנט מקנה לכם את הזכות לדלג על התור בכניסה לאטרקציה, כאמור רכבת הרים במלון ניו יורק זוהי אטרקציה מאוד פופולרית והתורים יכולים להיות ארוכים מאוד וללא ספק מתישים בעיקר אם אתם נמצאים עם ילדים.

מחיר של כרטיס כניסה עולה מאה שקלים, הוא כולל נסיעה ברכבת ההרים של מלון ניו יורק, דילוג על התור בכניסה, אפשרות להזמין כרטיס עכשיו ולשלם עליו במועד מאוחר יותר, כמו כן תוכלו לבטל את הכרטיסים עד עשרים וארבע שעות לפני המועד שסגרתם, שימו לב אפשרות דילוג על התור מוקצבת לשעתיים בלבד, במידה ותאחרו לא תוכלו לממש את ההטבה.

במידה ומזג האוויר לא מאפשר נסיעה ברכבת מה שנדיר מאוד שיקרה בלאס וגאס, בכל מקרה תוכלו לדחות את הנסיעה למועד אחר או לקבל את כל כספכם חזרה.

מחיר של כרטיס כניסה לרכבת הרים במלון ניו יורק במידה ואתם מזמינים מראש באינטרנט הוא 99 שקלים.

בעת קניית כרטיסים לאטרקציה הפופולרית הרכבת הרים במלון ניו יורק יש לכם מספר הטבות שוות כאשר הבולטת ביותר זוהי האפשרות לדלג על התור בכניסה לנסיעה, לרוב תמצאו שם תורים המתארכים בצורה כזאת שהייתם נאלצים לחכות חצי שעה ואפילו יותר מזה.

רכבת הרים במלון ניו יורק נמצאת בכתובת: 3790 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV 89109

רכבת הרים במלון ניו יורק פתוחה לכל אורך השבוע בימים שני עד חמישי משעה 13:00 עד 20:00 שישי עד שני החל משעה 11:00 עד חצות.

לחזור למשהו ספציפי?
דילוג לתוכן